Thursday, February 3, 2011
terjawab persoalan =))
salam semua... =)
tau kah apa persoalannya yang telah terjawab ? hehe
sila lihat post sebelum ni =)
akhirnya.. ada juga orang yang memberikan sedikit info tentangnya..
credit to miss Noreen Nattassa =) [eh tak pe ke letak nama ni? hehe]
Siti Musliha tinggal di Selangor... Serendah.. [ye kot! adoi.. cepat betul lupa.....]
dan dari apa yang diberitahu.. dia pun memang jarang keluar rumah... dan yang istimewa tentang dirinya... sekarang dia main piano.. =) bakat yang dianugerahkan oleh tuhan kan? =)
miss ni tahu pun sebab rumah kawan dia dekat dengan rumah siti musliha...=)
itu aja yang serba sedikit info yang dapat diperolehi...
sekian.. =)
p/s: post dibuat bukan kerana perkara negatif.. hanya mahu mengetahui tentang insan yang diprihatin sejak dahulu lagi.. =) harap jangan salah anggap ya.. =)
Thursday, February 3, 2011
terjawab persoalan =))
salam semua... =)
tau kah apa persoalannya yang telah terjawab ? hehe
sila lihat post sebelum ni =)
akhirnya.. ada juga orang yang memberikan sedikit info tentangnya..
credit to miss Noreen Nattassa =) [eh tak pe ke letak nama ni? hehe]
Siti Musliha tinggal di Selangor... Serendah.. [ye kot! adoi.. cepat betul lupa.....]
dan dari apa yang diberitahu.. dia pun memang jarang keluar rumah... dan yang istimewa tentang dirinya... sekarang dia main piano.. =) bakat yang dianugerahkan oleh tuhan kan? =)
miss ni tahu pun sebab rumah kawan dia dekat dengan rumah siti musliha...=)
itu aja yang serba sedikit info yang dapat diperolehi...
sekian.. =)
p/s: post dibuat bukan kerana perkara negatif.. hanya mahu mengetahui tentang insan yang diprihatin sejak dahulu lagi.. =) harap jangan salah anggap ya.. =)
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU