This is my Blog, as you all know. So that means no1 is allowed to copy anything here without my permission.
Spamming also is forbidden. Rude / vulgar words in my tagboard will be deleted. And lastly, enjoy your stay here. (:
Status
Page Status
Site Opened @ 2009
Currently viewing: 3 Posts only.
You are visitor number
dari video yang di share dari Youtube... masih kah anda semua kenal insan yang menyayikan lagi Hujan Air Mata..
ingat tak? tak ingat??
dia lah SITI MUSLIHA...
ingat lagi kat dia....
masa zaman aida kecil2 dulu... dia selalu je nyanyi.. masuk tv.. rasa nya sebab nak dapat kan duit untuk rawatan pembedahan dia.... kalau tak silap lah.....
kenapa aida boleh terbuat post pasal dia?..
sebabnya.. aida terbuka satu blog ni...bilatergigithalia.com....teringat pula kat siti musliha ni..
persoalannya sekarang... dimana kah siti musliha ni sekarang ya??.. adakah dia masih berada di bumi Allah ni?...apa yang berlaku kat dia ya?.. dapat ke dia buat pembedahan tu semua?..
sekarang ni.. semua da senyap kan?. teringin juga la pihak media mencari kembali si dia...
walaupun dia sebegitu rupa.. tapi yang perlu dibanggakan ... dia gigih berusaha memperoleh duit dengan usahanya.. untuk memulihkan dirinya... bagus macam ni... bukan hanya masuk TV.. papar cerita sedihnya saja dan menanti bantuan orang ramai.... =)
lagipun.. lagunya sedap juga... sadis aja bila dengar kan...
terinsaf pula sebab kita masih sempurna walaupun tak semua manusia itu akan sempurna sepenuhnya =).. bersyukurlah..
dari video yang di share dari Youtube... masih kah anda semua kenal insan yang menyayikan lagi Hujan Air Mata..
ingat tak? tak ingat??
dia lah SITI MUSLIHA...
ingat lagi kat dia....
masa zaman aida kecil2 dulu... dia selalu je nyanyi.. masuk tv.. rasa nya sebab nak dapat kan duit untuk rawatan pembedahan dia.... kalau tak silap lah.....
kenapa aida boleh terbuat post pasal dia?..
sebabnya.. aida terbuka satu blog ni...bilatergigithalia.com....teringat pula kat siti musliha ni..
persoalannya sekarang... dimana kah siti musliha ni sekarang ya??.. adakah dia masih berada di bumi Allah ni?...apa yang berlaku kat dia ya?.. dapat ke dia buat pembedahan tu semua?..
sekarang ni.. semua da senyap kan?. teringin juga la pihak media mencari kembali si dia...
walaupun dia sebegitu rupa.. tapi yang perlu dibanggakan ... dia gigih berusaha memperoleh duit dengan usahanya.. untuk memulihkan dirinya... bagus macam ni... bukan hanya masuk TV.. papar cerita sedihnya saja dan menanti bantuan orang ramai.... =)
lagipun.. lagunya sedap juga... sadis aja bila dengar kan...
terinsaf pula sebab kita masih sempurna walaupun tak semua manusia itu akan sempurna sepenuhnya =).. bersyukurlah..
Hey! Im Juhaida. Born at 6th Jan 1989. From JB and studying at University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
I started blogging at 2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.: =: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..