Tuesday, February 14, 2012
Result tahun 4 semester 1
Assalammualaikum..
wah.. da masuk semester baru... semester akhir....XD InsyaAllah tak lama lagi habis di UM
terchinta..
haahaha tersyang lah.. XD
cuti da la 3minggu je.. U lain cuti lama.. hurm marah sungguh.. tapi tak pe..
aida bersyukur yang amat sangat pada Maha Esa.. kerna akhirnya keluar gak result sem lepas..
walaupun da masuk sem baru.. XD
ALHAMDULILLAH.... result yang amat2 aida sendiri tak sangka.. syukur alhamdulillah...
da la check rsult kat Carrefour. haha syukur2 ...
semoga semester akhir ni mencerahkan lagi masa depan yang bakal diri ini pilih.. XD
InsyaAllah..
masih meneruskan perjuangan.. mengekalkan dengan apa yang diperoleh.. InsyaAllah..
keyakinan pada diri itu penting.. XD
Thesis? owh~. diharap sempat untuk menghabiskan... InsyaAllah.
Insan Yang sedang bahagia buat sementara waktu.. CX
Wednesday, February 1, 2012
Project Cake Pop
Assalammualaikum =)
walaupun bermacam2 berlaku untuk cuti sem ni...
aida akan tetap teruskan projek yang amat2 mahu lakukan...
"Cake Pop"
cute kan??...
gambar sebagai inspirasi .. aahaha
kalau la dapat buatkan..
cuba2 lah nanti...
lepas belajar boleh cuba2 pula berbisnes.
ouch berangan hahahaha
ok bye. nak g beli barang2 XD
Tuesday, February 14, 2012
Result tahun 4 semester 1
Assalammualaikum..
wah.. da masuk semester baru... semester akhir....XD InsyaAllah tak lama lagi habis di UM
terchinta..
haahaha tersyang lah.. XD
cuti da la 3minggu je.. U lain cuti lama.. hurm marah sungguh.. tapi tak pe..
aida bersyukur yang amat sangat pada Maha Esa.. kerna akhirnya keluar gak result sem lepas..
walaupun da masuk sem baru.. XD
ALHAMDULILLAH.... result yang amat2 aida sendiri tak sangka.. syukur alhamdulillah...
da la check rsult kat Carrefour. haha syukur2 ...
semoga semester akhir ni mencerahkan lagi masa depan yang bakal diri ini pilih.. XD
InsyaAllah..
masih meneruskan perjuangan.. mengekalkan dengan apa yang diperoleh.. InsyaAllah..
keyakinan pada diri itu penting.. XD
Thesis? owh~. diharap sempat untuk menghabiskan... InsyaAllah.
Insan Yang sedang bahagia buat sementara waktu.. CX
Wednesday, February 1, 2012
Project Cake Pop
Assalammualaikum =)
walaupun bermacam2 berlaku untuk cuti sem ni...
aida akan tetap teruskan projek yang amat2 mahu lakukan...
"Cake Pop"
cute kan??...
gambar sebagai inspirasi .. aahaha
kalau la dapat buatkan..
cuba2 lah nanti...
lepas belajar boleh cuba2 pula berbisnes.
ouch berangan hahahaha
ok bye. nak g beli barang2 XD
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU