Thursday, July 28, 2011
segala impian tercapai..

gambar sebagai hiasan post hihihihi
AsSalam semuaaa....~~!! =)..
post kali ni aida saje je nak bercerita....
kalu post sblm2 ni.. aida ade buat senarai kemahuan yg aida mahukan tahun ni... fuhh.. mcm2 wwooo~~!
syukur kan.... alhamdulillah....
1st.. aida mmg nak sangat2 memiliki iPhone.. sifat aida.. kalu aida aim barang tu.. seboleh2nye aida nak jugak~!..itu la aida dari dulu smpai sekarang.. n hasilnya dapat gak bli iPhone gune wet sendiri .... sangat berpuas ati...
dan benda yang sangat2 teruja n terharu sekali buat tahun ni... aida aim... akhir tahun blaja kat UM.. aida nak miliki sebuah kereta... akhirnya aida beli jugak sebijik kete yang cumill~~!... VIVA elite puuttiihh~~!!.. hukhukhuk!!~.. bankrupt gak ah poket.. haha.. tu pun beli kene baya downpayment.. hamek kaw~. baya2. huhu...tp.. bila da ade kete ni.. sayang bukan main.. mengalahkan sayang kat cik abg kat dlm gambar atas tuu.. hehe
apa2 pun... walaupun semua apa yg diinginkan tercapai.. aida tau fokus utama aida masih x tercapai lagi... tak pe lah.. usaha tangga kejayaan... masih ada masa lagi utk memperbetulkan apa yg telah ditakdirkan....kalau kite tak terasa susah atau kegagalan.. kita tak akan tau ape itu maksud sebenar kegagalan.. aida akan kuatkan hati menerima kegagalan itu bagi membangkitkan semangat lagi setahun aida belajar... =)
seperti apa yang kita tahu.. tuhan itu maha Adil.... setiap yg gembira pasti ada yang sebaliknya kan.. =)... kita sendiri kena paham maksud tersirat yg cuba disampai kan.. =)
ok lah.. adios.. XD
juHaiDa-My @ 7/28/2011 04:16:00 PM |
0 pEngoMen YanG comEl
Wednesday, July 27, 2011
8thn 7bln
AsSalam semua... =)
hari ni tanggal 27 Julai 2011... bersamaan......8thn 7bln aida ♥ fuad
huhu.....
ok. tu je nak diperkatakan...
semoga awak masih sygkan saya seperti dulu.. =) semoga dapat kerja dengan mudah.... =)
luv u always...
juHaiDa-My @ 7/27/2011 10:45:00 PM |
0 pEngoMen YanG comEl
Sunday, July 24, 2011
again....
haihi..... semalam.. kena lagi.. pening kepala sampai muntah2... lebih 7 kali ok...
kesian fuad.. sekali lagi muntah2 bila berdating dengan die.. last2.. ak balik umah tdo....
kesian fuad.. sekali lagi muntah2 bila berdating dengan die.. last2.. ak balik umah tdo....
ape kan daya... sorryy...
then.. bila betul2 da x tahan... last2 2.30 pagi x dpt tdo.. muntah2 n sda ak da trbaring kat toilet.. derh!!!~.. adoiii..
and 2.45am.. g ANE HSA... kali ni.. ak g ANE bukan utk bekerja... tp sbg pesakit pulak... haih.. bnci betul.... asyik2 masuk drip... puas betul badan n tangan ak ni masuk drip.....~.. haih~..
x pe lah.. segala sakit itu datang dari-Nya...terima segalanya.....
semoga diri ini terus tabah n kuat menghadapi hari2 berikutnya... thx mak... kesian mak pagi2 bwk aida g spital... =)
then.. bila betul2 da x tahan... last2 2.30 pagi x dpt tdo.. muntah2 n sda ak da trbaring kat toilet.. derh!!!~.. adoiii..
and 2.45am.. g ANE HSA... kali ni.. ak g ANE bukan utk bekerja... tp sbg pesakit pulak... haih.. bnci betul.... asyik2 masuk drip... puas betul badan n tangan ak ni masuk drip.....~.. haih~..
x pe lah.. segala sakit itu datang dari-Nya...terima segalanya.....
semoga diri ini terus tabah n kuat menghadapi hari2 berikutnya... thx mak... kesian mak pagi2 bwk aida g spital... =)
juHaiDa-My @ 7/24/2011 02:16:00 PM |
0 pEngoMen YanG comEl
Wednesday, July 20, 2011
menggemokkan diri~!
as'Salam semua~~..
hehe.. kisah hari ini.......
bersambung dari post yg sebelumnye.... aida kan nak belanje diorg2 yg aida ckp kan sebelum ni kan.... so tetibe.. McD ade buat promotion.. beli satu double cheese beger.. dapat satu free... tapi dengan syarat kene tunjuk kuponnye laaa.. hahaha...n... bila ajak diorg.. diorg setuju.. mestila setuju! makan free kan!! hahah.. cume ak je segan nak ajak diorg... just ckp kat syah je... segan ar.. nnti diorg pk ape lak kan.....mesti la ade sbb2nye.. kuikuikuiii..~
then.. syah decide makan kat angsana... korang tau x bape kupon yg ak bawak???? SEMBILAN kupon ok~.. bile di double kan jadi bape?? hahahha kire sendiri~!.. XD
smpaikan abg kaunter kat situ tanye banyak kali.. betul ke order tu..... haih.. mane x nye.. yg pegi situ enam org je.....beger yg ade smpai lapan blas ketul ok~~!.. fuh... tapi gile hebat ar diorg tu.. sorang ntah2 makan 3 ketul.. hikhikhik~... pastu.. adri blanje ais krim... btw thx ea~ haha.. merase gak wet die rupenye.. HAHAHA~~!.. yg len2 bile lagi??.. hehe..
bersambung dari post yg sebelumnye.... aida kan nak belanje diorg2 yg aida ckp kan sebelum ni kan.... so tetibe.. McD ade buat promotion.. beli satu double cheese beger.. dapat satu free... tapi dengan syarat kene tunjuk kuponnye laaa.. hahaha...n... bila ajak diorg.. diorg setuju.. mestila setuju! makan free kan!! hahah.. cume ak je segan nak ajak diorg... just ckp kat syah je... segan ar.. nnti diorg pk ape lak kan.....mesti la ade sbb2nye.. kuikuikuiii..~
then.. syah decide makan kat angsana... korang tau x bape kupon yg ak bawak???? SEMBILAN kupon ok~.. bile di double kan jadi bape?? hahahha kire sendiri~!.. XD
smpaikan abg kaunter kat situ tanye banyak kali.. betul ke order tu..... haih.. mane x nye.. yg pegi situ enam org je.....beger yg ade smpai lapan blas ketul ok~~!.. fuh... tapi gile hebat ar diorg tu.. sorang ntah2 makan 3 ketul.. hikhikhik~... pastu.. adri blanje ais krim... btw thx ea~ haha.. merase gak wet die rupenye.. HAHAHA~~!.. yg len2 bile lagi??.. hehe..
pas ni... nak bawak kek choc utk ofis lak.. utk hari2 terakhir... pasni.. ntah diorg kenal ak ke x kan... hehe...ntah.. btw.. hepi kenal ngan diorg gak.. sbb diorg ni jenis buat keje cool.. even kadang2 ak pon ade trase teeerr tacing sket sometimes.. but.. arggh~ forget bout it... lala~~..
mana2 pon same je kan.. =)
start minggu depan.. aida mmg kene pulun habes report LI ni.. ade bape hari je kene siapkan....tapi.. ahad ni bday MR FUAD...oh man~! dunno wut to do... demn~... hadiah ape ea???... cukup ar bagi i-pad tu leh x syg?.. hahah abes sudeh wet simpanan. HAKHAKHAKK.. plan cm nak g picnic je ahad tu.. sape nak ikut??? jom2... ramai2 lagi syok kan!!.. XD
ape kan jadi bile aida da abes LI??.... hurrrrrrrmmmm............. bosan nye......... x de g keje ari2...... dok menanguk kat umah..... bangun.. makan.. tido... oohhh gemok n bosannye.....~~
k lah... nak buat log book... papai~
mana2 pon same je kan.. =)
start minggu depan.. aida mmg kene pulun habes report LI ni.. ade bape hari je kene siapkan....tapi.. ahad ni bday MR FUAD...oh man~! dunno wut to do... demn~... hadiah ape ea???... cukup ar bagi i-pad tu leh x syg?.. hahah abes sudeh wet simpanan. HAKHAKHAKK.. plan cm nak g picnic je ahad tu.. sape nak ikut??? jom2... ramai2 lagi syok kan!!.. XD
ape kan jadi bile aida da abes LI??.... hurrrrrrrmmmm............. bosan nye......... x de g keje ari2...... dok menanguk kat umah..... bangun.. makan.. tido... oohhh gemok n bosannye.....~~
k lah... nak buat log book... papai~
juHaiDa-My @ 7/20/2011 09:47:00 PM |
0 pEngoMen YanG comEl
Tuesday, July 19, 2011
Penat nye otak....
Salam semua.... Heheh
Saje je post kali ni... Ngah mencuba2 tulis blog gune phone.... Comel je rase....
Ni baru betul2 diary niii eheheh...
Btw... Hanya nak luahkn rase penat la... Nk kene buat report....
Sangat malas ok!!!!!!! Haih
Lagi penat otak ak ni nk pk blanje diorg2 ni ape....
Agak2 nak blanje ape ea????? Ntah lah.... Susah kalu kene pk sendiri..
Bek diorg ckp je nak ape kan! Hahahaha
K... Da abes merapu disini. Bye!!
XD
juHaiDa-My @ 7/19/2011 08:37:00 PM |
0 pEngoMen YanG comEl
Friday, July 15, 2011
minggu terakhir...
as'Salammm...
haih.. da muncul jua akhirnya minggu terakhir berpraktikal di Advance Pact HSA...
pada akhir2 minggu ni jua la aida terima tekana yg amat sangat... sampai menangis menahan marah... tapi apa kan daya.. siapa lah kita di mata mereka kan... =)
tak ada lah... [err boleh kan cerita kat sini? haha]
asal2 nya... aida hanya dapat 4 minggu je ikut dalam jadual praktikal.. kemudian.. di sebabkan ada audit negara[ menentukan sambung contract..] aida kena dan student lain kena cari asset seluruh pelusuk HSA.... fuh~! banyak tu.. tapi bersyukur gak sbb aida dapat area poliklinik aja... tapi aida buat sorang2. tak berteman.. tapi mmg bertuah dapat bekerja di poliklinik... sebab apa? sebab abg adi ada.. abg adi tuu mmg da senior engineer kat AP tu jugak la...
tapi die pun banyak jugak kerja.. so aida lebih suka bergerak sendiri.. jumpa user2 tu sendiri...then.. lagi 2minggu terakhir.. ada lagi 4 department tak buat lagi.. punya laaa rushing nak mati aida abes kan......sbb ape?? sebab aida aim.. 2minggu terakhir.. berilah diri ini peluang utk ke site...menjalankan aktiviti secara normal.. peluang terakhir....tp. tetibe ada berlaku sesuatu... biarlah cerita disitu.. tapi aida yg tak sedap didengari... ade cerita aida itu smpai ke staff hospital lain........kalau korang? ape yg korang pk?? mesti la ade someone dok cerita kan???...ini ke lumrah pekerjaan??....sepatutnye.. tanya sebetul2nya.. tanyakan yg sebenarnye... alert dengan semasa.....hurm...
kerana tu semua.. minggu kesembilan aida amat2 tensen.. sampai tak nak g ofis...harapan aida.. tolong jangan buruk sangka dengan aida. 1st impression sy pon da ilang ... haih..... biar lah.....!! tak kan ada sesiapa pun yg memahami ....
dan minggu terakhir ni... rasa sedih pun ada jugak.. sbb nnti dah x jumpa da mereka yg aida suka berkawan...walaupun aida segan nak berborak tp aida nak juuugak!. HAHAH...n walaupun aida rase aida ni macam menyemak je bg mereka.. tp aida suka berkawan ngan mereka....
thx to syah.. luqman... abg adi.. adri... keme.. kak ailin .. yg betul2 mengajar smpai aida paham......=)
tp rasenye.. paling banyak menyusahkan syah sbb nak menyemak kat die utk bahagian rcm je. haha.. and luqman!. sbb minx tumpang die g kerja... pastu asyik dok menepek nak pinjam manual[smpai skang x pulang haha] and last skali menyusahkan die suh anta kan charger kat umah. HAHAHHA.. yela setaman kan.. hehehe....nnti ye luqman sy belanje awk. ahhaha!!!segan plak..
apa2 pun.. aida mengharapkan yg terbaik sepanjang brpraktikal disini.. utk mengekalkan ukhuwah yg trjalin.... perkenalan yg singkat mampu memberi kesan dan kenangan yg mendalam di dalam hati kita. =)
juHaiDa-My @ 7/15/2011 11:47:00 PM |
0 pEngoMen YanG comEl




