Friday, December 14, 2012
Dear dairy
Dear F.A dairy....
Ingatkan lepas abis belajar semuanya ok... Semuanya tenang... Rupa2nya makin banyak cabaran...
Semasa belajar tak abis2 x sabar nak abis belajar sebab rasa tertekan nak exam la assignment la.. Result teruk lah.. Itu ini... Tapi sebenarnya itu yang lebih seronok dari sekarang... :)
Lepas habis belajar.. Aida stop dulu semua.. Fokus kat bisnes sebulan ramadhan n raya.. Alhamdulillah income memang banyak betul masa tu :) .. Lepas tu aida pon slow kan bisnes.. Just terima order portuguese egg tart, kek batik ngan kadang2 kek coklat... Memang tak nak cari kerja awal pun.. Sebab rs nak cari kat jb juga.... Tapi bila ada suara2 x kerja kan.... So nak x nak cari dengan bersungguh2... Tapi sampai sekarang masih x dpt kerja yang diingini....
Orang akan kata "kita tak akan dapat pekerjaan yang kita minat tapi minat itu akan datang bila kita da cuba" tapi... Aku masih mencari kerjaya yang aku minati ... Yang ak bole terima jiwanya.... Bila kita datang kerja pada yang kurang minat... Dia boleh jadi terpaksa... Bila terpaksa apa kita rasa? :)
Mak. Suruh berhenti tapi... Encik fuad tak kasi berhenti... :) tak pe lah... Bukan senang dalam kehidupan ni kan.. Kita mesti mencuba..... Tapi sekarang membuatkan hati dan perasaan untuk sambung belajar membuak2! Sebab?? Sebab aku tak dapat terima keadaan sekarang
.....
Friday, December 14, 2012
Dear dairy
Dear F.A dairy....
Ingatkan lepas abis belajar semuanya ok... Semuanya tenang... Rupa2nya makin banyak cabaran...
Semasa belajar tak abis2 x sabar nak abis belajar sebab rasa tertekan nak exam la assignment la.. Result teruk lah.. Itu ini... Tapi sebenarnya itu yang lebih seronok dari sekarang... :)
Lepas habis belajar.. Aida stop dulu semua.. Fokus kat bisnes sebulan ramadhan n raya.. Alhamdulillah income memang banyak betul masa tu :) .. Lepas tu aida pon slow kan bisnes.. Just terima order portuguese egg tart, kek batik ngan kadang2 kek coklat... Memang tak nak cari kerja awal pun.. Sebab rs nak cari kat jb juga.... Tapi bila ada suara2 x kerja kan.... So nak x nak cari dengan bersungguh2... Tapi sampai sekarang masih x dpt kerja yang diingini....
Orang akan kata "kita tak akan dapat pekerjaan yang kita minat tapi minat itu akan datang bila kita da cuba" tapi... Aku masih mencari kerjaya yang aku minati ... Yang ak bole terima jiwanya.... Bila kita datang kerja pada yang kurang minat... Dia boleh jadi terpaksa... Bila terpaksa apa kita rasa? :)
Mak. Suruh berhenti tapi... Encik fuad tak kasi berhenti... :) tak pe lah... Bukan senang dalam kehidupan ni kan.. Kita mesti mencuba..... Tapi sekarang membuatkan hati dan perasaan untuk sambung belajar membuak2! Sebab?? Sebab aku tak dapat terima keadaan sekarang
.....
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU