Wednesday, January 4, 2012
Hadiah annivsry 9 yrs
Hihi seminggu delay...
9thn da sama dengan muhamad fuad shahrul kamar...
Adiah yg die bg?? Bear yg besar!!
Huhu bersungguh2 anta pkol 12.45 tgh mlm...
Aik awk2.... Kata nak sy matang... Tp awk bg sy teddy bear.. Cam mane tu??? Huhu
Wlwpon da ade teddy bear sblm ni.. Die da bg pooh 5thn lepas masa zaman matriks... Dan kali ni die bagi bear plak.. :)
Tu la... Ms zaman kecik2 dli x dpt bear.. Da tua bangka baru dpt banyak. Adoi hahahha... Pasni tunggu adiah bday plak...
Cian mr fuad.. Annvsry ngan my bday dekat2. Pdn muka! Hahaha
P/s: luv u so much..
Wednesday, January 4, 2012
Hadiah annivsry 9 yrs
Hihi seminggu delay...
9thn da sama dengan muhamad fuad shahrul kamar...
Adiah yg die bg?? Bear yg besar!!
Huhu bersungguh2 anta pkol 12.45 tgh mlm...
Aik awk2.... Kata nak sy matang... Tp awk bg sy teddy bear.. Cam mane tu??? Huhu
Wlwpon da ade teddy bear sblm ni.. Die da bg pooh 5thn lepas masa zaman matriks... Dan kali ni die bagi bear plak.. :)
Tu la... Ms zaman kecik2 dli x dpt bear.. Da tua bangka baru dpt banyak. Adoi hahahha... Pasni tunggu adiah bday plak...
Cian mr fuad.. Annvsry ngan my bday dekat2. Pdn muka! Hahaha
P/s: luv u so much..
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU