Tuesday, November 1, 2011
Mashmallow choc
Hye smua.. Lama kan x berblog
Ni aida buat design utk satu majlis besar january ni
Septutnye secret.. Tp da bocorkan hahaha
Yela excited! First time dpt buat k
Sedap!!
Pasni abes blaja nak berbisnes lah..
Agak2 ok x? Memajukan lagi ape yg ad haha
K bye!
Tuesday, November 1, 2011
Mashmallow choc
Hye smua.. Lama kan x berblog
Ni aida buat design utk satu majlis besar january ni
Septutnye secret.. Tp da bocorkan hahaha
Yela excited! First time dpt buat k
Sedap!!
Pasni abes blaja nak berbisnes lah..
Agak2 ok x? Memajukan lagi ape yg ad haha
K bye!
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU