Saturday, October 1, 2011
jujur
jujur utk diperkatakan..
tingkatkan lah semangat diri kau..
aku terasa yg amat sangat.. kau seperti tidak ada masa depan yang cerah
jika kau masih begitu.
tolong la. sumpah aku bosan.
bosan gile.
cuba la jadi insan yang lebih berwawasan.
macam mana nak tau kau lebih berjaya atau x.
ahh~
apa pun tak boleh lah kau ni.
tolong la. sumpah aku bosan.
bosan gile.
cuba lah kau lebihkan usaha kau.
cuba lah kau renungkan masa depan kau ..
apa yang mampu kau buat dengan cara begini
tolong la. sumpah aku bosan.
bosan gile.
cuba lah kau fikir.
kau tanggung sapa? diri kau pun tak tertanggung.
tolong la. sumpah aku bosan.
bosan gile.
apa yang ak dapat ?
tak ada apa2.
setelah ak dapat?
apa yang aku kena?
perli2 dari kau.
tolong la. sumpah aku bosan
bosan gile.
Saturday, October 1, 2011
jujur
jujur utk diperkatakan..
tingkatkan lah semangat diri kau..
aku terasa yg amat sangat.. kau seperti tidak ada masa depan yang cerah
jika kau masih begitu.
tolong la. sumpah aku bosan.
bosan gile.
cuba la jadi insan yang lebih berwawasan.
macam mana nak tau kau lebih berjaya atau x.
ahh~
apa pun tak boleh lah kau ni.
tolong la. sumpah aku bosan.
bosan gile.
cuba lah kau lebihkan usaha kau.
cuba lah kau renungkan masa depan kau ..
apa yang mampu kau buat dengan cara begini
tolong la. sumpah aku bosan.
bosan gile.
cuba lah kau fikir.
kau tanggung sapa? diri kau pun tak tertanggung.
tolong la. sumpah aku bosan.
bosan gile.
apa yang ak dapat ?
tak ada apa2.
setelah ak dapat?
apa yang aku kena?
perli2 dari kau.
tolong la. sumpah aku bosan
bosan gile.
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU