Saturday, August 6, 2011
kelas kek
hye semua~!!
fuhh.. nga kepenatan menghantar my beby white ke spa die..<1st time service.>
hehe makaih.. abes wet.... Y_Y
takpe2 abai kan...
esok. bersamaan hari ahad.
aida bakal menghadiri kelas membuat kek~!
hikhik comel betul la.. 1st time ok~!...
kat mane?... kat KFCH International College..
sepatutnye menu die cheese cake ngan toffle cookies..
tapi~ x jadi... so orang tu nak buat...
Cheese cake and Tiramisu Cake~!
nikmat je kan bile bulan puasa ni kalu buat makanan..
hahahah!! yela.. tak dapat makan..
so abes kan masa dengan membuat makanan..
hahahha! ok ape kan.. mengisi masa lapang..
menambahkan ilmu..
aida mmg suka buat kek.. buat kek lagi senang dari masak2 kut..
kan kan kan..~! sape setuju angkat kening~!. haha
harga kelas esok...RM150
urrgghh..
terbang lagi duit ni... =)
tak pe lah..
ok. utk bulan puasa ni..
aida baru terima .. 2 buku kek batik
3buku kek chocolate..
sikit kan...
tak promote sangat..
sape nak order leh bagi tau...=)
bye.
Saturday, August 6, 2011
kelas kek
hye semua~!!
fuhh.. nga kepenatan menghantar my beby white ke spa die..<1st time service.>
hehe makaih.. abes wet.... Y_Y
takpe2 abai kan...
esok. bersamaan hari ahad.
aida bakal menghadiri kelas membuat kek~!
hikhik comel betul la.. 1st time ok~!...
kat mane?... kat KFCH International College..
sepatutnye menu die cheese cake ngan toffle cookies..
tapi~ x jadi... so orang tu nak buat...
Cheese cake and Tiramisu Cake~!
nikmat je kan bile bulan puasa ni kalu buat makanan..
hahahah!! yela.. tak dapat makan..
so abes kan masa dengan membuat makanan..
hahahha! ok ape kan.. mengisi masa lapang..
menambahkan ilmu..
aida mmg suka buat kek.. buat kek lagi senang dari masak2 kut..
kan kan kan..~! sape setuju angkat kening~!. haha
harga kelas esok...RM150
urrgghh..
terbang lagi duit ni... =)
tak pe lah..
ok. utk bulan puasa ni..
aida baru terima .. 2 buku kek batik
3buku kek chocolate..
sikit kan...
tak promote sangat..
sape nak order leh bagi tau...=)
bye.
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU