Thursday, July 28, 2011
segala impian tercapai..

gambar sebagai hiasan post hihihihi
AsSalam semuaaa....~~!! =)..
post kali ni aida saje je nak bercerita....
kalu post sblm2 ni.. aida ade buat senarai kemahuan yg aida mahukan tahun ni... fuhh.. mcm2 wwooo~~!
syukur kan.... alhamdulillah....
1st.. aida mmg nak sangat2 memiliki iPhone.. sifat aida.. kalu aida aim barang tu.. seboleh2nye aida nak jugak~!..itu la aida dari dulu smpai sekarang.. n hasilnya dapat gak bli iPhone gune wet sendiri .... sangat berpuas ati...
dan benda yang sangat2 teruja n terharu sekali buat tahun ni... aida aim... akhir tahun blaja kat UM.. aida nak miliki sebuah kereta... akhirnya aida beli jugak sebijik kete yang cumill~~!... VIVA elite puuttiihh~~!!.. hukhukhuk!!~.. bankrupt gak ah poket.. haha.. tu pun beli kene baya downpayment.. hamek kaw~. baya2. huhu...tp.. bila da ade kete ni.. sayang bukan main.. mengalahkan sayang kat cik abg kat dlm gambar atas tuu.. hehe
apa2 pun... walaupun semua apa yg diinginkan tercapai.. aida tau fokus utama aida masih x tercapai lagi... tak pe lah.. usaha tangga kejayaan... masih ada masa lagi utk memperbetulkan apa yg telah ditakdirkan....kalau kite tak terasa susah atau kegagalan.. kita tak akan tau ape itu maksud sebenar kegagalan.. aida akan kuatkan hati menerima kegagalan itu bagi membangkitkan semangat lagi setahun aida belajar... =)
seperti apa yang kita tahu.. tuhan itu maha Adil.... setiap yg gembira pasti ada yang sebaliknya kan.. =)... kita sendiri kena paham maksud tersirat yg cuba disampai kan.. =)
ok lah.. adios.. XD
Thursday, July 28, 2011
segala impian tercapai..

gambar sebagai hiasan post hihihihi
AsSalam semuaaa....~~!! =)..
post kali ni aida saje je nak bercerita....
kalu post sblm2 ni.. aida ade buat senarai kemahuan yg aida mahukan tahun ni... fuhh.. mcm2 wwooo~~!
syukur kan.... alhamdulillah....
1st.. aida mmg nak sangat2 memiliki iPhone.. sifat aida.. kalu aida aim barang tu.. seboleh2nye aida nak jugak~!..itu la aida dari dulu smpai sekarang.. n hasilnya dapat gak bli iPhone gune wet sendiri .... sangat berpuas ati...
dan benda yang sangat2 teruja n terharu sekali buat tahun ni... aida aim... akhir tahun blaja kat UM.. aida nak miliki sebuah kereta... akhirnya aida beli jugak sebijik kete yang cumill~~!... VIVA elite puuttiihh~~!!.. hukhukhuk!!~.. bankrupt gak ah poket.. haha.. tu pun beli kene baya downpayment.. hamek kaw~. baya2. huhu...tp.. bila da ade kete ni.. sayang bukan main.. mengalahkan sayang kat cik abg kat dlm gambar atas tuu.. hehe
apa2 pun... walaupun semua apa yg diinginkan tercapai.. aida tau fokus utama aida masih x tercapai lagi... tak pe lah.. usaha tangga kejayaan... masih ada masa lagi utk memperbetulkan apa yg telah ditakdirkan....kalau kite tak terasa susah atau kegagalan.. kita tak akan tau ape itu maksud sebenar kegagalan.. aida akan kuatkan hati menerima kegagalan itu bagi membangkitkan semangat lagi setahun aida belajar... =)
seperti apa yang kita tahu.. tuhan itu maha Adil.... setiap yg gembira pasti ada yang sebaliknya kan.. =)... kita sendiri kena paham maksud tersirat yg cuba disampai kan.. =)
ok lah.. adios.. XD
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU