Tuesday, March 22, 2011
senyum dikala duka

tak tahu lah kenapa....
gelak tawa...suka .. bahagia...
tapi masih ada rasa jauh..
macam ada tembok pemisah...
yang menyebabkan.. diri ini terasa jauh sangat dengan dirinya..
boleh dihitung...segala masa yang tlh dihabiskan..
mungkin.. hanya diri ini sahaja yang terasa..
jauh sangat rasanya..
sedih pilu..
maaf.. bukan diri tak memahami perbezaan hidup yang sedang dialami... tapi... kesan sekarang amat terasa....
ya Tuhan.. jika dia dapat apa yang terbaik kali ini.. bia lah ia sememangnya terbaik dariMu..
sememangnya kamu ada banyak berubah seiring dengan masa....tapi..
entahlah....
.... walau raga kita terpisah jauh....namun hati kita selalu dekat....
semoga sebegitu lah hendaknya...
tapi..
semuanya terasa jauh.....
apa gunanya hot ticket? kalau beli tak pernah sekali pun kosong.
....tapi haruskah diri ini pasrah?...
... tak pernah terbayang jika jodohnya dengan orang lain...
kerna diri ini telah kenal dan berteman sejak sama2 meningkat umur bersama2...
... semoga itu semua hanya perasaan yang sedang tak berapa elok sekarang ini..

Tuesday, March 22, 2011
senyum dikala duka

tak tahu lah kenapa....
gelak tawa...suka .. bahagia...
tapi masih ada rasa jauh..
macam ada tembok pemisah...
yang menyebabkan.. diri ini terasa jauh sangat dengan dirinya..
boleh dihitung...segala masa yang tlh dihabiskan..
mungkin.. hanya diri ini sahaja yang terasa..
jauh sangat rasanya..
sedih pilu..
maaf.. bukan diri tak memahami perbezaan hidup yang sedang dialami... tapi... kesan sekarang amat terasa....
ya Tuhan.. jika dia dapat apa yang terbaik kali ini.. bia lah ia sememangnya terbaik dariMu..
sememangnya kamu ada banyak berubah seiring dengan masa....tapi..
entahlah....
.... walau raga kita terpisah jauh....namun hati kita selalu dekat....
semoga sebegitu lah hendaknya...
tapi..
semuanya terasa jauh.....
apa gunanya hot ticket? kalau beli tak pernah sekali pun kosong.
....tapi haruskah diri ini pasrah?...
... tak pernah terbayang jika jodohnya dengan orang lain...
kerna diri ini telah kenal dan berteman sejak sama2 meningkat umur bersama2...
... semoga itu semua hanya perasaan yang sedang tak berapa elok sekarang ini..

Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU