Monday, March 21, 2011
majlis Aqiqah & ptng jambul Airis Danisha Syahril
assalammualaikum w.b.t semua =)
lama tak buat post.. sibuk memanjang.. macam2 kerja.. tapi masih tak siap2 jua.. haih.. makin banyak kerja makin malas pula nak buat.. haih.. abaikan seketika...
kali ni.. nak cerita pasal hari sabtu yang lepas... mase tu. aida ade due program.. satu projek kolej lagi satu hal family.. yang pastinya.. keluarga lebih diutamakan.... maaf kalian.. =)
hari sabtu berlangsungnya majlis Aqiqah dan potong jambul dua orang baby perempuan... Airis Danisha Syahril dan Nur Ain Syifa ...dua2 ni kazen.. heheheh
malas nak cerita panjang2... apa2 pon memang penat la kan.. sebab majlis nya sepanjang malam... lepas maghrb sampai sudahnya 12mlm... haih.. tombang~~!... da la khamis malam jumaat tidur hanya berapa jam aja.... isk2...

door gift

sedikit gambar sekitar majlis berlangsung

tak banyak gambar nak dimasukkan ke sini...kalau nak tengok lebih banyak.. di facebook ok?.. aida malas betul nak buat post memanjang.. tak larat.. hihi..
huuu banyaknye keje.. tapi masih sempat utk berblog~~! XD

Monday, March 21, 2011
majlis Aqiqah & ptng jambul Airis Danisha Syahril
assalammualaikum w.b.t semua =)
lama tak buat post.. sibuk memanjang.. macam2 kerja.. tapi masih tak siap2 jua.. haih.. makin banyak kerja makin malas pula nak buat.. haih.. abaikan seketika...
kali ni.. nak cerita pasal hari sabtu yang lepas... mase tu. aida ade due program.. satu projek kolej lagi satu hal family.. yang pastinya.. keluarga lebih diutamakan.... maaf kalian.. =)
hari sabtu berlangsungnya majlis Aqiqah dan potong jambul dua orang baby perempuan... Airis Danisha Syahril dan Nur Ain Syifa ...dua2 ni kazen.. heheheh
malas nak cerita panjang2... apa2 pon memang penat la kan.. sebab majlis nya sepanjang malam... lepas maghrb sampai sudahnya 12mlm... haih.. tombang~~!... da la khamis malam jumaat tidur hanya berapa jam aja.... isk2...

door gift

sedikit gambar sekitar majlis berlangsung

tak banyak gambar nak dimasukkan ke sini...kalau nak tengok lebih banyak.. di facebook ok?.. aida malas betul nak buat post memanjang.. tak larat.. hihi..
huuu banyaknye keje.. tapi masih sempat utk berblog~~! XD

Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU