Tuesday, March 22, 2011
bahasa sekarang.. =)
assalammualaikum semua... =)apa tujuan post kali ye..... hurmm....tak ada apa2 cuma.. sejak dua menjak ni.. aida sering terbaca budak2 zaman sekarang punya ayat dari facebook ...[Sejak2 ramai budak sekolah add kat facebook lepas program bakti siswa] ayat2 yang mereka taip semua macam pelik2.. bukan pelik cuma...rasa macam entah ye............
ok sebagai contoh...
saya = saia
kakak = kaka
nak = na
maaf la ya.. aida bukan nya elok mana pun bila berkata2 atau menaip di facebook.. cuma.. bila selalu nampak macam ni..kebiasaannya digunakan oleh budak2 zaman sekarang... macam mana boleh wujudnya macam tu ye??? kebiasaannya pun.. saya di pendekkan jd sy...macam tu je kan?? trend??.. hehe... entah lah... rasa pelik la..
sebab apa aida pelik?.. kalau orang panggil aida kaka...aida akan terfikirkan kucing aida yang bernama kaka... =D.. jika ada yang terasa.. maaf la ya.. tak tahu la jika aida ni terlampau memikirkan seperti konon2 da besar.. hahahahha!
sentuh pasal remaja zaman sekarang....[hihi aida masih muda..]....kalau aida pergi ke bandar.. contoh City Square JB... huishh~~!!! budak2 zaman sekarang.. lain sungguh... memang la aida pun da start couple2 ni sejak awal sekolah menengah.. hihi.. tapi bila kita perhatikan fizikal......... rasa mereka ni macam gaya budak sekolah rendah aja ..tapi errr... fikir2kan la sendiri apa lagak mereka.. hihi.... agak terkejut juga la....kalau tengok mereka dress up.. kalah aida ok~!... sangat matang. perubahan zaman kut.. takut juga bila kita lihat anak2 remaja sekarang macam ni.... =)
bukan nak kata aida baik sangat zaman dulu.. semestinya TIDAK!! hahaah aida pun selalu aja dating kat CS... CS tu memang port budak2 remaja berdating dulu... rupa2nya. bila meningkat dewasa... menjenguk2 kembali di CS... haih.. macam .. entah ye...mungkin...mereka macam tu tapi pelajaran masih terjaga kot.. [eceyh.. nak cakap pasal diri sendiri la ni?, hehehe]
ok la. tak tahu apa lagi motif aida sekarang ni.. post hanya nak cakap ejaan pelik yang mereka guna.. heheh maybe aida seorg aja yang pelik.. hihi ok lah...
p/s: aida tak mention sesiapa... jangan terasa.. aida je yang pelik.. jangan segan2 ckp seperti biasa... hihi
Tuesday, March 22, 2011
bahasa sekarang.. =)
assalammualaikum semua... =)apa tujuan post kali ye..... hurmm....tak ada apa2 cuma.. sejak dua menjak ni.. aida sering terbaca budak2 zaman sekarang punya ayat dari facebook ...[Sejak2 ramai budak sekolah add kat facebook lepas program bakti siswa] ayat2 yang mereka taip semua macam pelik2.. bukan pelik cuma...rasa macam entah ye............
ok sebagai contoh...
saya = saia
kakak = kaka
nak = na
maaf la ya.. aida bukan nya elok mana pun bila berkata2 atau menaip di facebook.. cuma.. bila selalu nampak macam ni..kebiasaannya digunakan oleh budak2 zaman sekarang... macam mana boleh wujudnya macam tu ye??? kebiasaannya pun.. saya di pendekkan jd sy...macam tu je kan?? trend??.. hehe... entah lah... rasa pelik la..
sebab apa aida pelik?.. kalau orang panggil aida kaka...aida akan terfikirkan kucing aida yang bernama kaka... =D.. jika ada yang terasa.. maaf la ya.. tak tahu la jika aida ni terlampau memikirkan seperti konon2 da besar.. hahahahha!
sentuh pasal remaja zaman sekarang....[hihi aida masih muda..]....kalau aida pergi ke bandar.. contoh City Square JB... huishh~~!!! budak2 zaman sekarang.. lain sungguh... memang la aida pun da start couple2 ni sejak awal sekolah menengah.. hihi.. tapi bila kita perhatikan fizikal......... rasa mereka ni macam gaya budak sekolah rendah aja ..tapi errr... fikir2kan la sendiri apa lagak mereka.. hihi.... agak terkejut juga la....kalau tengok mereka dress up.. kalah aida ok~!... sangat matang. perubahan zaman kut.. takut juga bila kita lihat anak2 remaja sekarang macam ni.... =)
bukan nak kata aida baik sangat zaman dulu.. semestinya TIDAK!! hahaah aida pun selalu aja dating kat CS... CS tu memang port budak2 remaja berdating dulu... rupa2nya. bila meningkat dewasa... menjenguk2 kembali di CS... haih.. macam .. entah ye...mungkin...mereka macam tu tapi pelajaran masih terjaga kot.. [eceyh.. nak cakap pasal diri sendiri la ni?, hehehe]
ok la. tak tahu apa lagi motif aida sekarang ni.. post hanya nak cakap ejaan pelik yang mereka guna.. heheh maybe aida seorg aja yang pelik.. hihi ok lah...
p/s: aida tak mention sesiapa... jangan terasa.. aida je yang pelik.. jangan segan2 ckp seperti biasa... hihi
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU