Thursday, February 24, 2011
sini ADa HanTu

assalammualaikum semua.. =)
hari ini 24 Februari... sepatutnya aida da plan untuk pergi menonton cerita kembar siang... tapi malangnya... satu2nya GSC yang ada di JB adalah di Leisure Mall... kenapa aida mesti tonton di GSC?? sebabnyaa.. aida dapat baucer percuma 2 tiket.. hihi.. nak tak nak.. aida kena la tengok cerita sini ada hantu.... GSC tuuu ketinggalan sikit... haihhh...
kali pertama pergi tonton tiket percuma.. haha berkobar2...masuk2.. takut juga la.. sebab tau cerita ni ada 4 jenis cerita hantu...
sinopsis
Rama seorang penyelia yang mencari pemandu untuk penghantaran di luar kawasan bandar di saat-saat akhir. Dia berjaya mendapatkan Ah Meng dan Bakri untuk melaksanakan tugas itu dengan bayaran tambahan untuk kerja lebih masa itu.
Mereka perlu menghantar sebuah keranda kayu yang besar untuk seorang pelanggan Cina tepat pada masanya. Mereka berdua menggunakan van melalui highway yang agak sunyi.
Semasa perjalanan, radio dalam van mereka rosak. Untuk menghilangkan kebosanan semasa memandu mereka mula bercerita tentang kisah-kisah hantu dan seram yang benar-benar berlaku.
Bakri mula bercerita tentang Hantu Pokok Pisang yang berlaku dikampungnya. Bagi Cina pula, hantu yang melibatkan lelaki pergi ke kubur untuk sembahyang bagi mendapatkan nombor ekor.
Ketiga adalah hantu Jepun di hostel di mana para pelajar selalu ternampak hantu-hantu Jepun ini berkawad. Akhir sekali adalah hantu India yang memburu dua watak protagonis iaitu pemandu yang menceritakan ketiga-tiga kisah hantu tadi
Sumber: Sini Ada Hantu Gabungan 4 Hantu Dalam 1 Filem | LimauAis
HAHA... sepanjang cerita ni.. memang pengarah ni agak pintar kerana mewujudkan trick..keliru mana hantu yang betul pada akhir cerita tu.. HAHAH.
apa2pon.. berbaloi juga la dapat tiket percuma... hihiihi....dengan tonton cerita ni.. tak puas hati .. nak tengok juga cerita kembar siang... hihi
pada sesiapa yang belum tengok cerita sini ada hantu.. pergi la! selagi masih ada~~! cepat2!!
Thursday, February 24, 2011
sini ADa HanTu

assalammualaikum semua.. =)
hari ini 24 Februari... sepatutnya aida da plan untuk pergi menonton cerita kembar siang... tapi malangnya... satu2nya GSC yang ada di JB adalah di Leisure Mall... kenapa aida mesti tonton di GSC?? sebabnyaa.. aida dapat baucer percuma 2 tiket.. hihi.. nak tak nak.. aida kena la tengok cerita sini ada hantu.... GSC tuuu ketinggalan sikit... haihhh...
kali pertama pergi tonton tiket percuma.. haha berkobar2...masuk2.. takut juga la.. sebab tau cerita ni ada 4 jenis cerita hantu...
sinopsis
Rama seorang penyelia yang mencari pemandu untuk penghantaran di luar kawasan bandar di saat-saat akhir. Dia berjaya mendapatkan Ah Meng dan Bakri untuk melaksanakan tugas itu dengan bayaran tambahan untuk kerja lebih masa itu.
Mereka perlu menghantar sebuah keranda kayu yang besar untuk seorang pelanggan Cina tepat pada masanya. Mereka berdua menggunakan van melalui highway yang agak sunyi.
Semasa perjalanan, radio dalam van mereka rosak. Untuk menghilangkan kebosanan semasa memandu mereka mula bercerita tentang kisah-kisah hantu dan seram yang benar-benar berlaku.
Bakri mula bercerita tentang Hantu Pokok Pisang yang berlaku dikampungnya. Bagi Cina pula, hantu yang melibatkan lelaki pergi ke kubur untuk sembahyang bagi mendapatkan nombor ekor.
Ketiga adalah hantu Jepun di hostel di mana para pelajar selalu ternampak hantu-hantu Jepun ini berkawad. Akhir sekali adalah hantu India yang memburu dua watak protagonis iaitu pemandu yang menceritakan ketiga-tiga kisah hantu tadi
Sumber: Sini Ada Hantu Gabungan 4 Hantu Dalam 1 Filem | LimauAis
HAHA... sepanjang cerita ni.. memang pengarah ni agak pintar kerana mewujudkan trick..keliru mana hantu yang betul pada akhir cerita tu.. HAHAH.
apa2pon.. berbaloi juga la dapat tiket percuma... hihiihi....dengan tonton cerita ni.. tak puas hati .. nak tengok juga cerita kembar siang... hihi
pada sesiapa yang belum tengok cerita sini ada hantu.. pergi la! selagi masih ada~~! cepat2!!
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU