Monday, February 7, 2011
kembali ke UM

salam semua.. opps~ macam besar pula I'M BACK nii hehe. tak mengapalah...
ok post kali ini.. aida nak menceritakan perjalanan balik dari JB ke KL hari sabtu lepas..
fuhh~~ masuk Highway tol skudai je.. da dengar kat radio Hot FM.. ada pendengar lapor yang highway jammed.~!..... kebetulan.. aida dan fuad memang bercadang untuk ke zoo melaka... tapi malangnya.. zoo melaka saaaannggattt la penuh!.. melepasla..... jadinye.. kami berdua pun hanya ronda-ronda bandar melaka aja lah... fuad pun rindu dengan melaka.. tempat dia menuntut di UITM bandaraya.. =)
selepas tu... tiba2 fuad ajak main layang2 kat tempat Eye On Malaysia [tapi da tak ada da benda alah tu..]
apa lagi... pergi beli layang2 rm15 kat apek tu...[layang2 sponge bob]... dengan penuh teruja.. aida pon main layang2... huish.. kali pertama main dengan penuh bergaya...[alaa.. gamba kat phone fuad.. nanti la upload =)]
tiba2 tengah main hujan renyai pulak... terpaksa turunkan layang2 dan meneruskan perjalanan pulang ke KL... masa tu.. da pukul enam petang....fuad pun ambil keputusan untuk lalu jalan lama....jalan yang dahulunya rakyat Malaysia lalu sebelum wujudnya Highway~! haha... fuh~!.. dari bandar melaka.. menuju ke masjid tanah.. kemudian cuba mencari Port Dickson....memang jauh~.. sampai PD maghrib kot... selepas tu.. meneruskan perjalanan menuju ke seremban...hihi...lepas seremban............. lalu highway LEKAS... menuju ke Kajang.. dan akhirnya sampai ke KL... dalam pukul sembilan lebih la jugak.....
yang pastinya.. tol sangat jimat!!.. dann.. minyak dari PAGOH sampai ke KL hanya 3 Bar.. wow! jimat... hahah..! alang2 tu cuti2 malaysia la kan.. =)
sepanjang perjalanan itu... macam2 benda menarik aida lihat.. permandangannya lagi seronok daripada highway PLUS... =)
ok.. sampai di KL.. aida tak terus balik ke UM.. takut... tak ada orang.. aida pun ikut fuad pergi jumpa kawan dia kat Shah Alam seksyen 7. =)... da alang2 dekat ngan seksyen 7 tu..... apa lagi.. fuad pon ajak la ke I-City...haih.. da la tak da kamera.. hanya pinjam phone kawan dia..Iphone4 ok~! hurmm...
tup2... da tengah malam.. dan fuad pun hantar aida pulang ke UM... setiba di UM.. kat pokok besar pasum tu.. tiba2 kawan fuad leh tegur "uish~ berani gila budak ni sorang2 kat situ".. pergh!! aida ngan fuad truss terkedu~! tak nampak sesiapa pon.. dan aida ngan fuad pon tak berani nak toleh belakang semula...aiyoo.. selamba badak aje bobit ni heheh!!.. seram tol~!
ok la...
p/s: lepas ni nak buat entry pasal jalan2 =)
Monday, February 7, 2011
kembali ke UM

salam semua.. opps~ macam besar pula I'M BACK nii hehe. tak mengapalah...
ok post kali ini.. aida nak menceritakan perjalanan balik dari JB ke KL hari sabtu lepas..
fuhh~~ masuk Highway tol skudai je.. da dengar kat radio Hot FM.. ada pendengar lapor yang highway jammed.~!..... kebetulan.. aida dan fuad memang bercadang untuk ke zoo melaka... tapi malangnya.. zoo melaka saaaannggattt la penuh!.. melepasla..... jadinye.. kami berdua pun hanya ronda-ronda bandar melaka aja lah... fuad pun rindu dengan melaka.. tempat dia menuntut di UITM bandaraya.. =)
selepas tu... tiba2 fuad ajak main layang2 kat tempat Eye On Malaysia [tapi da tak ada da benda alah tu..]
apa lagi... pergi beli layang2 rm15 kat apek tu...[layang2 sponge bob]... dengan penuh teruja.. aida pon main layang2... huish.. kali pertama main dengan penuh bergaya...[alaa.. gamba kat phone fuad.. nanti la upload =)]
tiba2 tengah main hujan renyai pulak... terpaksa turunkan layang2 dan meneruskan perjalanan pulang ke KL... masa tu.. da pukul enam petang....fuad pun ambil keputusan untuk lalu jalan lama....jalan yang dahulunya rakyat Malaysia lalu sebelum wujudnya Highway~! haha... fuh~!.. dari bandar melaka.. menuju ke masjid tanah.. kemudian cuba mencari Port Dickson....memang jauh~.. sampai PD maghrib kot... selepas tu.. meneruskan perjalanan menuju ke seremban...hihi...lepas seremban............. lalu highway LEKAS... menuju ke Kajang.. dan akhirnya sampai ke KL... dalam pukul sembilan lebih la jugak.....
yang pastinya.. tol sangat jimat!!.. dann.. minyak dari PAGOH sampai ke KL hanya 3 Bar.. wow! jimat... hahah..! alang2 tu cuti2 malaysia la kan.. =)
sepanjang perjalanan itu... macam2 benda menarik aida lihat.. permandangannya lagi seronok daripada highway PLUS... =)
ok.. sampai di KL.. aida tak terus balik ke UM.. takut... tak ada orang.. aida pun ikut fuad pergi jumpa kawan dia kat Shah Alam seksyen 7. =)... da alang2 dekat ngan seksyen 7 tu..... apa lagi.. fuad pon ajak la ke I-City...haih.. da la tak da kamera.. hanya pinjam phone kawan dia..Iphone4 ok~! hurmm...
tup2... da tengah malam.. dan fuad pun hantar aida pulang ke UM... setiba di UM.. kat pokok besar pasum tu.. tiba2 kawan fuad leh tegur "uish~ berani gila budak ni sorang2 kat situ".. pergh!! aida ngan fuad truss terkedu~! tak nampak sesiapa pon.. dan aida ngan fuad pon tak berani nak toleh belakang semula...aiyoo.. selamba badak aje bobit ni heheh!!.. seram tol~!
ok la...
p/s: lepas ni nak buat entry pasal jalan2 =)
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU