Tuesday, January 4, 2011
keje..
hye,.. salam..
rasa mcm bz..
tapi malas betul nak update blog ni..
takut lama-lama tinggal.. bersawang laa nanti...
ala.. bersawang2 pon.. rasa macam tak ada orang jenguk la kat sini..
=)
tengah busy dengan projek yg di ketuai oleh..saudara Amirul Anuar Azman
projek yang akan dijalankan di...Kluang,Johor,
ok.. itu adalah kampung sejati ku... =))
berbunga2 hati bila diperkatakan sebegitu.. hehehe
sibuk.. tapi tak tahu nak gerakkan kerja macam mana..
sebab ini adalah projek pertama yang di bentuk oleh kami yang masih muda lagi..
=) muda ka?? haha
seterusnya.
saya cuba melibatkan diri dengan teater sekali lagi pada semester kali ini..
teater yang masih di bawah didikan Eddy Rusdi
tunang kepada sahabatku.. Nur Atiqah Abd Shukor..
baru aja tunang.. 1 Januari 2011..
semoga berbahagia ya sahabatku..
doakan saya menyusul kemudian..
hahahha!!!!!
teater ni.. saya terlibat sebagai krew..
membantu di sebalik tabir aja..
tapi...
tak pernah datang lagi.. sebab sibuk dengan gerak kerja program ..
otak ni masih berfikir tentang...Projek Mini perpustakaan..
senang ke susah eik?
rasanya.. hanya mengumpul buku terpakai dari para pelajar kan?..
risau.
tapi..
saya nak cuba membentuk dan membimbing diri ini.. supaya..lebih berkeyakinan terhadap kerja....bila lagi kita dapat membimbing diri ni sebelum ke alam pekerjaan kan??
pasal belajar?...ye.. semester kali ini.. adalah semester yang keenam..
lepas ni.. tinggal 2 semester lagi sahaja yang saya perlu tempuh..
semester kali ni ..jumlah jam kredit adalah 15..
teruskan usaha untuk berjaya..
mampu ke?.. itu adalah perkataan yang sering bermain di kotak permikiran ini...
apa2 pon.. kena ada anjakan paradigma kat diri ini..
selepas keluarnya keputusan semester lepas...
=)
tak tahu la seronok mane..cuma sangat bersyukur...walaupun tak tinggi mana.. =)
belajar..belajar.. belajar....
tak ada perkara yang mudah atau senang dalam dunia ini..
permulaannya.. kita sememangnya tak akan tahu apa yang kita lakukan..
tapi pabila kita teruskan usaha untuk lebih mengetahui..
secara tak langsung akan meningkatkan diri untuk memahami kan..
itu antara nak dan tak nak je la ..
=)
..
da mula keluar topik jap..
hhehehe
...
semoga.. semester ini dipenuhi dengan kegembiraan.. dan ketenangan.. seperti permulaan ini sekarang....
=)
salam mesra..
Tuesday, January 4, 2011
keje..
hye,.. salam..
rasa mcm bz..
tapi malas betul nak update blog ni..
takut lama-lama tinggal.. bersawang laa nanti...
ala.. bersawang2 pon.. rasa macam tak ada orang jenguk la kat sini..
=)
tengah busy dengan projek yg di ketuai oleh..saudara Amirul Anuar Azman
projek yang akan dijalankan di...Kluang,Johor,
ok.. itu adalah kampung sejati ku... =))
berbunga2 hati bila diperkatakan sebegitu.. hehehe
sibuk.. tapi tak tahu nak gerakkan kerja macam mana..
sebab ini adalah projek pertama yang di bentuk oleh kami yang masih muda lagi..
=) muda ka?? haha
seterusnya.
saya cuba melibatkan diri dengan teater sekali lagi pada semester kali ini..
teater yang masih di bawah didikan Eddy Rusdi
tunang kepada sahabatku.. Nur Atiqah Abd Shukor..
baru aja tunang.. 1 Januari 2011..
semoga berbahagia ya sahabatku..
doakan saya menyusul kemudian..
hahahha!!!!!
teater ni.. saya terlibat sebagai krew..
membantu di sebalik tabir aja..
tapi...
tak pernah datang lagi.. sebab sibuk dengan gerak kerja program ..
otak ni masih berfikir tentang...Projek Mini perpustakaan..
senang ke susah eik?
rasanya.. hanya mengumpul buku terpakai dari para pelajar kan?..
risau.
tapi..
saya nak cuba membentuk dan membimbing diri ini.. supaya..lebih berkeyakinan terhadap kerja....bila lagi kita dapat membimbing diri ni sebelum ke alam pekerjaan kan??
pasal belajar?...ye.. semester kali ini.. adalah semester yang keenam..
lepas ni.. tinggal 2 semester lagi sahaja yang saya perlu tempuh..
semester kali ni ..jumlah jam kredit adalah 15..
teruskan usaha untuk berjaya..
mampu ke?.. itu adalah perkataan yang sering bermain di kotak permikiran ini...
apa2 pon.. kena ada anjakan paradigma kat diri ini..
selepas keluarnya keputusan semester lepas...
=)
tak tahu la seronok mane..cuma sangat bersyukur...walaupun tak tinggi mana.. =)
belajar..belajar.. belajar....
tak ada perkara yang mudah atau senang dalam dunia ini..
permulaannya.. kita sememangnya tak akan tahu apa yang kita lakukan..
tapi pabila kita teruskan usaha untuk lebih mengetahui..
secara tak langsung akan meningkatkan diri untuk memahami kan..
itu antara nak dan tak nak je la ..
=)
..
da mula keluar topik jap..
hhehehe
...
semoga.. semester ini dipenuhi dengan kegembiraan.. dan ketenangan.. seperti permulaan ini sekarang....
=)
salam mesra..
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate