Tuesday, January 25, 2011
all bout me ~
salam semua.. =)
all about me?? hahahah ni gara2 telah di tag oleh
Sai..
heheh dia tag ape ye??.. ok...
.
.
.
.
"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."
25 tu~.. byk plak.. terima kasih tag eh~ hahaha
ok... cuba untuk lakukan.. =)
1. nama diberi ... JUHAIDA BINTI MOHD YUSOF
2. Telah di lahirkan, dibesarkan, di sekolahkan... di Johor Bahru.. =)
3. nama mak yang kandungkan saye.. Azizah minin dan ayah Mohd Yusof A.Majid
4. saya ex-SIGS, ex-KMJ
5. sekarang masih menuntut di University of Malaya dalam bidang Biomedical Engineering
6. saya suka sangat barangan winnie the pooh.._< >
7. saya suka buat kek.. mcm2 jenis kek suka buat.. =)
8. asal cuti je.. saya akan mula menerima tempahan kek coklat! haha..cube cari duit sampingan.. =)
9. hati telah dicuri oleh.. Muhamad Fuad Shahrul Kamar. hahahah 10.telah saling kenal mengenali dengan fuad selama lapan tahun...
11. haih lupe plak... saya puteri bongsu dari 4 adik bradik.. faham ke? kahkahkah!!!
12. suka sangat tengok kartun.. lebih2 lagi doraemon ngan shin chan.. x pe kan? hehe
13. saya gemok~! nak kurus.
14.saya suka warna biru.. biru.. dan biru.. hehe
15. saya suka beli selendang...haih.. baju tak da yang baru.. selendang je reti beli haha
16. saya seorang yang jarang membeli belah baju2, ape2 la.. yang suka.. beli gadget2.. =)
17. saya mula pakai cermin mata... sejak darjah 1. WOW! awal kan?? hahaha.. sengal tul saya kn??? gara-gara nak sangat pakai.. haih.. nyesal seumur hidup...
18.saya suka makan.. haha asal keluar dating dengan fuad, pemilihan tempat makan adalah penting! haha
19.saya suka tukar2 fone... cuma.. catat rekod tahun lepas tak tukar. =_=!
20. target terbaru.. nak beli Iphone..
21. oh~ lupe.. window shopping online~.. tp yang selalu beli~ selendang.. haih..
22. target nak jadi lebih matang.. umur pon makin meningkat.. hahahha
23. saya suka melihat orang~ =)
24. dari segi belajar..............habits suke sangat belajar last-min.. cara dari zaman sekolah.. konon2 kalu belajar awl.. nanti luper.. hahah
25. n akhir sekali.. oh saye sangat anak manje. yeke?? haha tah.. tapi.. habit saye.. kalu benda yang saya nak.. tak dapat.. saya akan marah~.. so.. disebabkan itu.. apa yang saya nak.. saya akan cuba sedaya upaya dapatkannya dengan duit sendiri ahhahaha
ok~ . byk lagi leh cite.. hahahahhaha
tu je la..
yang pasti.. sekarang ngan gumbira.. duit JPA da masuk =)
ditag..
sape eh?
sape2 je la...
Tuesday, January 25, 2011
all bout me ~
salam semua.. =)
all about me?? hahahah ni gara2 telah di tag oleh
Sai..
heheh dia tag ape ye??.. ok...
.
.
.
.
"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."
25 tu~.. byk plak.. terima kasih tag eh~ hahaha
ok... cuba untuk lakukan.. =)
1. nama diberi ... JUHAIDA BINTI MOHD YUSOF
2. Telah di lahirkan, dibesarkan, di sekolahkan... di Johor Bahru.. =)
3. nama mak yang kandungkan saye.. Azizah minin dan ayah Mohd Yusof A.Majid
4. saya ex-SIGS, ex-KMJ
5. sekarang masih menuntut di University of Malaya dalam bidang Biomedical Engineering
6. saya suka sangat barangan winnie the pooh.._< >
7. saya suka buat kek.. mcm2 jenis kek suka buat.. =)
8. asal cuti je.. saya akan mula menerima tempahan kek coklat! haha..cube cari duit sampingan.. =)
9. hati telah dicuri oleh.. Muhamad Fuad Shahrul Kamar. hahahah 10.telah saling kenal mengenali dengan fuad selama lapan tahun...
11. haih lupe plak... saya puteri bongsu dari 4 adik bradik.. faham ke? kahkahkah!!!
12. suka sangat tengok kartun.. lebih2 lagi doraemon ngan shin chan.. x pe kan? hehe
13. saya gemok~! nak kurus.
14.saya suka warna biru.. biru.. dan biru.. hehe
15. saya suka beli selendang...haih.. baju tak da yang baru.. selendang je reti beli haha
16. saya seorang yang jarang membeli belah baju2, ape2 la.. yang suka.. beli gadget2.. =)
17. saya mula pakai cermin mata... sejak darjah 1. WOW! awal kan?? hahaha.. sengal tul saya kn??? gara-gara nak sangat pakai.. haih.. nyesal seumur hidup...
18.saya suka makan.. haha asal keluar dating dengan fuad, pemilihan tempat makan adalah penting! haha
19.saya suka tukar2 fone... cuma.. catat rekod tahun lepas tak tukar. =_=!
20. target terbaru.. nak beli Iphone..
21. oh~ lupe.. window shopping online~.. tp yang selalu beli~ selendang.. haih..
22. target nak jadi lebih matang.. umur pon makin meningkat.. hahahha
23. saya suka melihat orang~ =)
24. dari segi belajar..............habits suke sangat belajar last-min.. cara dari zaman sekolah.. konon2 kalu belajar awl.. nanti luper.. hahah
25. n akhir sekali.. oh saye sangat anak manje. yeke?? haha tah.. tapi.. habit saye.. kalu benda yang saya nak.. tak dapat.. saya akan marah~.. so.. disebabkan itu.. apa yang saya nak.. saya akan cuba sedaya upaya dapatkannya dengan duit sendiri ahhahaha
ok~ . byk lagi leh cite.. hahahahhaha
tu je la..
yang pasti.. sekarang ngan gumbira.. duit JPA da masuk =)
ditag..
sape eh?
sape2 je la...
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate