Monday, December 13, 2010
yeah~! I got it!!! =)
hahahha~~!!
do u noe wut is it??
lalalaa~!!
I've bought a new purse... kihkihkihkih~~!!
really happy..=)
bcoz of wut?? bcoz I use my own money okeyh~!!
hahaha
happy la.. tak pernah pakai purse ORIGINAL okeh.
sepanjang idup aku ini..
hahaha
lagi puas ati.. saye bli dengan duit sendrikk.
really satisfied ok..
so... I've bought roxy purse price.....RM159.90
haih. haha... but my mum gave me rm50..so? hehehehe
pic? alah... fone camera loser.. fone kena format ar.. rosak..
rasenye.. kena cari kerja ni.. nak bli fone baru..
kahkahkah...
kita akan berasa sangat puas bila kita miliki barang yang kita mahukan dengan duit kita sendiri.. titik peluh kita sendiri.. kerna kita akan menghargainya dengan penat lelah yg kita lalui sebelum memiliknya..
=)
Monday, December 13, 2010
yeah~! I got it!!! =)
hahahha~~!!
do u noe wut is it??
lalalaa~!!
I've bought a new purse... kihkihkihkih~~!!
really happy..=)
bcoz of wut?? bcoz I use my own money okeyh~!!
hahaha
happy la.. tak pernah pakai purse ORIGINAL okeh.
sepanjang idup aku ini..
hahaha
lagi puas ati.. saye bli dengan duit sendrikk.
really satisfied ok..
so... I've bought roxy purse price.....RM159.90
haih. haha... but my mum gave me rm50..so? hehehehe
pic? alah... fone camera loser.. fone kena format ar.. rosak..
rasenye.. kena cari kerja ni.. nak bli fone baru..
kahkahkah...
kita akan berasa sangat puas bila kita miliki barang yang kita mahukan dengan duit kita sendiri.. titik peluh kita sendiri.. kerna kita akan menghargainya dengan penat lelah yg kita lalui sebelum memiliknya..
=)
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU