Thursday, December 16, 2010
gYm ~! =_=
salam....
kisah kali ini...
saya ke gym... atau lebih dikenali..pusat membina badan..
huahuahua..
murah..harga utk student enam hengget sahaja ok..
sekali masuk...
maksudnya.... berapa lama pon tak kesah..
tapi buat ikut coach akak aku suruh la..
pada mula nya... aku tak nak turun kereta!
sbbnya?? sbb semuanya laki..
malu eden~!
hahahha
seterusnya.. lepas warming up..
buat la satu benda alah ni.. mcm climbing ar..
ya ampun! baru start da penat..
tu arr gemok lagi! kan da penat hahahahahaha
buat semua 20min..
pastu treadmill... 20min..
pastu...ade galah ape tah... 40kali..
half sit up 40 kali...
push lower abdomen.. 40kali..
n ape lagi ha?? ak pon da tak hengat!
yg penting mmg pergh... nak pegi lagi along~! puhliss haha
pastu timbang....!
hakhakhakhak... cam tak puas ati je tgk timbang tu...
apsal kalu makan banyak... senam banyak.. x senam.. berat still mcm tu??
musykil... yg penting... x tercapai pon berat zaman kegelapan dulu..
walaupun gemok skarang ahhaha!!!!
ok lah..
adios~
wasalam..
Thursday, December 16, 2010
gYm ~! =_=
salam....
kisah kali ini...
saya ke gym... atau lebih dikenali..pusat membina badan..
huahuahua..
murah..harga utk student enam hengget sahaja ok..
sekali masuk...
maksudnya.... berapa lama pon tak kesah..
tapi buat ikut coach akak aku suruh la..
pada mula nya... aku tak nak turun kereta!
sbbnya?? sbb semuanya laki..
malu eden~!
hahahha
seterusnya.. lepas warming up..
buat la satu benda alah ni.. mcm climbing ar..
ya ampun! baru start da penat..
tu arr gemok lagi! kan da penat hahahahahaha
buat semua 20min..
pastu treadmill... 20min..
pastu...ade galah ape tah... 40kali..
half sit up 40 kali...
push lower abdomen.. 40kali..
n ape lagi ha?? ak pon da tak hengat!
yg penting mmg pergh... nak pegi lagi along~! puhliss haha
pastu timbang....!
hakhakhakhak... cam tak puas ati je tgk timbang tu...
apsal kalu makan banyak... senam banyak.. x senam.. berat still mcm tu??
musykil... yg penting... x tercapai pon berat zaman kegelapan dulu..
walaupun gemok skarang ahhaha!!!!
ok lah..
adios~
wasalam..
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU