Monday, December 20, 2010
20 december 2010
hari ini.. 20 december 2010..
bufday my member.. azalea anis rohimi..
hahah
eh apsal mention name lea ni? haha
x de pape..
hurm..
hari ni buat macaroni goreng.. bapak ah. lantak ah. makan je ar.
hahahahahhaha
sbnarnya nak citer...
nak buat kek choc lagi.. ade org order lagi..
then..
nak packing bag... baju2 semue.. nak g bercuti d bukit gambang~
bersendrian.. akak2 semua x ikut..
pegi ngan mak aje..
pastu mak ade kursus..
then?? ak sorang.. pergh!!!!!!!
hurm.
x pe lah..
tu je nak citer ari ni.. k
Monday, December 20, 2010
20 december 2010
hari ini.. 20 december 2010..
bufday my member.. azalea anis rohimi..
hahah
eh apsal mention name lea ni? haha
x de pape..
hurm..
hari ni buat macaroni goreng.. bapak ah. lantak ah. makan je ar.
hahahahahhaha
sbnarnya nak citer...
nak buat kek choc lagi.. ade org order lagi..
then..
nak packing bag... baju2 semue.. nak g bercuti d bukit gambang~
bersendrian.. akak2 semua x ikut..
pegi ngan mak aje..
pastu mak ade kursus..
then?? ak sorang.. pergh!!!!!!!
hurm.
x pe lah..
tu je nak citer ari ni.. k
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU