Saturday, November 6, 2010

ye. sangat marah sekarang ni.
da macam rupe atas ni da.
mmg x pena ak nk dapat seperti org yg ak impikan.
tp aku berusaha utk bentukkan sebaik mana..
seelok mana.
secantik mana.
sehebat org lain~!
wlw ak nampak kekurangan nya.
tapi aku tau kau ade kehebatannya.
tapi sekarang aku da bosan!
minx maap la~
serius.
aku bosan.
sebab mcm tu jugak
x de perubahan dari masa ke semasa.
huh~!
aku yg sedih dan terkilan,
Saturday, November 6, 2010

ye. sangat marah sekarang ni.
da macam rupe atas ni da.
mmg x pena ak nk dapat seperti org yg ak impikan.
tp aku berusaha utk bentukkan sebaik mana..
seelok mana.
secantik mana.
sehebat org lain~!
wlw ak nampak kekurangan nya.
tapi aku tau kau ade kehebatannya.
tapi sekarang aku da bosan!
minx maap la~
serius.
aku bosan.
sebab mcm tu jugak
x de perubahan dari masa ke semasa.
huh~!
aku yg sedih dan terkilan,
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU