Saturday, November 6, 2010
barang impian waktu ini.... =P
ye.. malas nak pk hal2 yang menyerabutkan kepale..
lebih baik pk ape yg ak nak sekarang ni.. hahahahhahah!!
ntah la.. sejak2 akhir ni..
sejak duit maken tak mencukupi..
time2 ni laaa mcm2 aku nak..
haih...
ok.. mari mulakan berangan aku ni..
hehehehe
tak de keje.. nak blaja malas.. baik berangan dulu ehhehe
hurmm..
kalau laa.. aku kaya kan... barang yang aku nak beli sangat2 sekarang ni...
1. baju2~!dress~..
sbb? sbbnye... aku da x de baju... sangat sadis gile!!!
2. aku nak.. fone baru..
sbb? hahahha mcm x sah je ak x tuko fone every year.. ya ampun~!! membzir tol heheh
3. ak nak kete sendiri.. even kecik n buruk pon.. ak nak kerete sendiri.. senang nak g mane2..
4. nak laptop baru......keyboard rosak.. yg len2 pon rosak... sedih..
5. ha!! ak nak beli purse...da bape kali tangguh beli purse.. da bape kali eik?? isk.. banyak kali la... gare2...x de wet.. bile da ade wet masuk.. x jd beli.. g beli brg len.. aiyo~~!
6.nombo nam pon kene klik lain.. sebb keyboard rosak kat nombo nam hahaha
ok. kali ni... ak nak g USS...sbb? jeles ngan mak.. mak da g hahahah!! motif tol~
7. nak beli utk yg tersyg barang2 baju2 yg smart2. rase kesian tgk diri die..ak sgt suke perhatikan org yg ak minat.. minat gaye2 diorg.. sbb tu mmg aku minat jenis mcm tu. n ak hope ak dapat die buat mcm tu..
8. kalau kaye... nak blikan mak kete swift hahahah mak kate.. mak nak kete tu..
tp x mampu la mak.....=)
adus.. banyaknye aku berangan...
kene berhenti.. sbb? sbb aku kene blaja la! hahahah
sudeh2 la berangan ni.. hikhikhik
yang kuat berangan,
Saturday, November 6, 2010
barang impian waktu ini.... =P
ye.. malas nak pk hal2 yang menyerabutkan kepale..
lebih baik pk ape yg ak nak sekarang ni.. hahahahhahah!!
ntah la.. sejak2 akhir ni..
sejak duit maken tak mencukupi..
time2 ni laaa mcm2 aku nak..
haih...
ok.. mari mulakan berangan aku ni..
hehehehe
tak de keje.. nak blaja malas.. baik berangan dulu ehhehe
hurmm..
kalau laa.. aku kaya kan... barang yang aku nak beli sangat2 sekarang ni...
1. baju2~!dress~..
sbb? sbbnye... aku da x de baju... sangat sadis gile!!!
2. aku nak.. fone baru..
sbb? hahahha mcm x sah je ak x tuko fone every year.. ya ampun~!! membzir tol heheh
3. ak nak kete sendiri.. even kecik n buruk pon.. ak nak kerete sendiri.. senang nak g mane2..
4. nak laptop baru......keyboard rosak.. yg len2 pon rosak... sedih..
5. ha!! ak nak beli purse...da bape kali tangguh beli purse.. da bape kali eik?? isk.. banyak kali la... gare2...x de wet.. bile da ade wet masuk.. x jd beli.. g beli brg len.. aiyo~~!
6.nombo nam pon kene klik lain.. sebb keyboard rosak kat nombo nam hahaha
ok. kali ni... ak nak g USS...sbb? jeles ngan mak.. mak da g hahahah!! motif tol~
7. nak beli utk yg tersyg barang2 baju2 yg smart2. rase kesian tgk diri die..ak sgt suke perhatikan org yg ak minat.. minat gaye2 diorg.. sbb tu mmg aku minat jenis mcm tu. n ak hope ak dapat die buat mcm tu..
8. kalau kaye... nak blikan mak kete swift hahahah mak kate.. mak nak kete tu..
tp x mampu la mak.....=)
adus.. banyaknye aku berangan...
kene berhenti.. sbb? sbb aku kene blaja la! hahahah
sudeh2 la berangan ni.. hikhikhik
yang kuat berangan,
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU