Sunday, October 31, 2010
tolong jangan main2 boleh??

kalau tengok muke ni pon..
mmg akan paham perasaan aku sekarang ni..
sangat marah ok~!
hey gal~!..
aku mampu bertahan hanya 3bulan sahaja..
can u plz give my money back??
apa yang susah sangat?
pls jangan janji melayu boleh x??
sapa tak marah if... aku yg bagi.. aku yang dok tanya2 bila?
ade ke mcm tu?..
where's ur tanggung n jawab ha?..
seriously im angry rite now~!
tolong la eh..
tak setiap masa itu aku boleh bergurau..!
sekarang aku serius..
mmg aku boleh berlembut..
jangan sampai.. kawan jadi lawan
saya tak suka mcm tu..
tolong la~
penat saya prihatin dengan apa yg berlaku dengan kamu..
dan kau~! tau ke x prihatin kau tu kat aku??
plz ar weh~..
jadi hidup diri sendri yg betul..
pls manage ur self wif proper..~!
ye!! saye sangat marah sekarang..
kalu rm5.. aku halal kan ar.. x de ar kedemot sangat aku ni~..
haiya. kalu ak sendiri pon makan duk bajet2..
duk makan biskut.. masak sendri..
sape patut kesian kan diri aku hey~!
ak da bg due date lame kot!.. siap da ingatkan da!
so???? tanggungjawabkau! setelkan~.
ak x nak cr gaduh ar..
aku agak sopan dengan kau..
barang yg dicagar kan pon.. maken hari.. maken turun arganya~
cn u think bout it???
adus!
last ar weyh~ pas ni! ko x setelkan..
g mam ar~
bubbye wif ur thing~!
saya yg tengah marah,
Sunday, October 31, 2010
tolong jangan main2 boleh??

kalau tengok muke ni pon..
mmg akan paham perasaan aku sekarang ni..
sangat marah ok~!
hey gal~!..
aku mampu bertahan hanya 3bulan sahaja..
can u plz give my money back??
apa yang susah sangat?
pls jangan janji melayu boleh x??
sapa tak marah if... aku yg bagi.. aku yang dok tanya2 bila?
ade ke mcm tu?..
where's ur tanggung n jawab ha?..
seriously im angry rite now~!
tolong la eh..
tak setiap masa itu aku boleh bergurau..!
sekarang aku serius..
mmg aku boleh berlembut..
jangan sampai.. kawan jadi lawan
saya tak suka mcm tu..
tolong la~
penat saya prihatin dengan apa yg berlaku dengan kamu..
dan kau~! tau ke x prihatin kau tu kat aku??
plz ar weh~..
jadi hidup diri sendri yg betul..
pls manage ur self wif proper..~!
ye!! saye sangat marah sekarang..
kalu rm5.. aku halal kan ar.. x de ar kedemot sangat aku ni~..
haiya. kalu ak sendiri pon makan duk bajet2..
duk makan biskut.. masak sendri..
sape patut kesian kan diri aku hey~!
ak da bg due date lame kot!.. siap da ingatkan da!
so???? tanggungjawabkau! setelkan~.
ak x nak cr gaduh ar..
aku agak sopan dengan kau..
barang yg dicagar kan pon.. maken hari.. maken turun arganya~
cn u think bout it???
adus!
last ar weyh~ pas ni! ko x setelkan..
g mam ar~
bubbye wif ur thing~!
saya yg tengah marah,
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU