Thursday, October 28, 2010
teater PESko....
yeah..
akhirnya.. berlangsung juga pesta ko-kurikulum sesi kali ini...
aku terlibat dengan teater...heheh
best masuk teater ni..
yang ajar... En Rashid.. dari pusat kebudayaan..
die sangat cool... kalau x datang pon.. dia akan suruh penuhkan attendance. hahaah
ok lah...
cerita yang di bawa bertajuk..REKAAN UTAMA..
apa2 pon.. layan la gambar2 kat bawah ni....
actually.. ni la baru2 betul bergabung ramai2... tak pernah dalam kelas seramai ni... heeheh

ni adalah rekaan utamanya....tapi yg menyedihkan semasa hari kejadian tu...
lampu tu semua tak hidup.. means.. tak bernyala.. haih sedihnya...



dan.. sebelum hari kejadian tu.. ada rehearsal....
kemudian.. semua kena marah sbb banyak tak siap...
jadinya... kami semua lepak kat kolej 2 siapkan prob sampai pkol 3 pg...
hahah..
tp hanye mampu upload sikit aja..

so....sapa2 yg belum amek Ko-k tu,.. amek la teater... belajar mengenal diri sendiri..
belajar mengenal jenis org hahahahaha
memandai je aku ni sekarang...
Thursday, October 28, 2010
teater PESko....
yeah..
akhirnya.. berlangsung juga pesta ko-kurikulum sesi kali ini...
aku terlibat dengan teater...heheh
best masuk teater ni..
yang ajar... En Rashid.. dari pusat kebudayaan..
die sangat cool... kalau x datang pon.. dia akan suruh penuhkan attendance. hahaah
ok lah...
cerita yang di bawa bertajuk..REKAAN UTAMA..
apa2 pon.. layan la gambar2 kat bawah ni....
actually.. ni la baru2 betul bergabung ramai2... tak pernah dalam kelas seramai ni... heeheh

ni adalah rekaan utamanya....tapi yg menyedihkan semasa hari kejadian tu...
lampu tu semua tak hidup.. means.. tak bernyala.. haih sedihnya...



dan.. sebelum hari kejadian tu.. ada rehearsal....
kemudian.. semua kena marah sbb banyak tak siap...
jadinya... kami semua lepak kat kolej 2 siapkan prob sampai pkol 3 pg...
hahah..
tp hanye mampu upload sikit aja..

so....sapa2 yg belum amek Ko-k tu,.. amek la teater... belajar mengenal diri sendiri..
belajar mengenal jenis org hahahahaha
memandai je aku ni sekarang...
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU