Thursday, October 21, 2010
21202010
hari ni.. my teddy bear keja separuh hari...
wahh sungguh berbunga2 hati ini.. sbb dia ajak lunch sama2..
tmpt lunch just kat riang2 je. =)
sbb menu yg die nak makan hanya lah nasi campur...=))
then.. kalu tak.. dia nak balik trus lepas tu.. haih.. punya la lama aku siap.. sape x merajuk an? hehe
then.. die pon terus memecutkan kereta comelnya itu menghala ke pintu damansara..
persoalan dari dia..."the curve or tropicana"..tropicana city je la... tak pernah jejak pon...
sampai2 sane...alahai.. kecik je ke.... round satu tu.. bape minit je~ haih~...
then.. ternampak tutti frutti.. hikhikhik~..
sedap~~~!!! nyum2...
ni la tutti frutti nye... sedap~!

fuad demam.. lenguh2 badan.. g rest kat kusi osim ehehhe rm1 for 3minutes.. =)

it's me.. dunno ape tujuan ak ehehe

da nak balik pon.. x tau nape selekeh sangat time ni..

apa2 pon.. thx tu fuad~ even sedih sikit sbb menyusahkan..
=)
l.o.v.e .U
Thursday, October 21, 2010
21202010
hari ni.. my teddy bear keja separuh hari...
wahh sungguh berbunga2 hati ini.. sbb dia ajak lunch sama2..
tmpt lunch just kat riang2 je. =)
sbb menu yg die nak makan hanya lah nasi campur...=))
then.. kalu tak.. dia nak balik trus lepas tu.. haih.. punya la lama aku siap.. sape x merajuk an? hehe
then.. die pon terus memecutkan kereta comelnya itu menghala ke pintu damansara..
persoalan dari dia..."the curve or tropicana"..tropicana city je la... tak pernah jejak pon...
sampai2 sane...alahai.. kecik je ke.... round satu tu.. bape minit je~ haih~...
then.. ternampak tutti frutti.. hikhikhik~..
sedap~~~!!! nyum2...
ni la tutti frutti nye... sedap~!

fuad demam.. lenguh2 badan.. g rest kat kusi osim ehehhe rm1 for 3minutes.. =)

it's me.. dunno ape tujuan ak ehehe

da nak balik pon.. x tau nape selekeh sangat time ni..

apa2 pon.. thx tu fuad~ even sedih sikit sbb menyusahkan..
=)
l.o.v.e .U
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU