Monday, August 16, 2010
Ramadhan datang lagi !! =)

as'kum..
terasa macam da lambat kan wish ni..
tapi tak pe la..
hehe
hari ni...da masuk puasa yang ke enam..
sudah enam hari menjalani ibadah ini..
semoga.. dapat meneguhkan keimanan dan kesabaran sepanjang bulan yang mulia ini..
=)
tak lame lagi.. balik raye 2hb september...
sangat2 tak sabar..
padahal lame lagi kan..
hehhe
tapi balik2 raye pon..
aku tak dapat berehat..
saje je suruh mak bukak tempahan kek..
Kek Choc = rm50 sebuku...[sembilan inch].
tak ikut kilo.. sebab berat~~ dlm 2kilo lebeh..
kek batik = arge aku pon tak pasti..
hahaha
kalau nak.. helo2 aje.. hehe..
tak sabar pula nak buat.. huu leh dapat duit raye..
huyeeaah..
to my beloved boboy.. hurm.. jgn lupe ape kite ye.. kite sedih la.. pose sorang2 kat sini..
Monday, August 16, 2010
Ramadhan datang lagi !! =)

as'kum..
terasa macam da lambat kan wish ni..
tapi tak pe la..
hehe
hari ni...da masuk puasa yang ke enam..
sudah enam hari menjalani ibadah ini..
semoga.. dapat meneguhkan keimanan dan kesabaran sepanjang bulan yang mulia ini..
=)
tak lame lagi.. balik raye 2hb september...
sangat2 tak sabar..
padahal lame lagi kan..
hehhe
tapi balik2 raye pon..
aku tak dapat berehat..
saje je suruh mak bukak tempahan kek..
Kek Choc = rm50 sebuku...[sembilan inch].
tak ikut kilo.. sebab berat~~ dlm 2kilo lebeh..
kek batik = arge aku pon tak pasti..
hahaha
kalau nak.. helo2 aje.. hehe..
tak sabar pula nak buat.. huu leh dapat duit raye..
huyeeaah..
to my beloved boboy.. hurm.. jgn lupe ape kite ye.. kite sedih la.. pose sorang2 kat sini..
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU