Monday, June 14, 2010
dugaan~
aduhai....da la x sehat..
x sedap badan.. perut sakit..
da kene enject da..huu..
sampai ari ni x baek2..
tibe2.. semlm..13 jun <>
kete myvi accident lagi...
maken serabut kepala..
tapi kali ni.. member yg drive.. syikin..
bile bagitau mak..sangat2 kesian.. yela.. da la mlm tu berjage.. jage aku yg x sehat ni..
bila siang plak.. jadi macam ni..
hope semuanya process ngan cepat..
minggu depan nak balik jb da....
tgk gaya my fren ni ngan her mom..sgt2 bertggjwb... thx ye..
saya tak marah.. cuma serabut je.. hope dpt kembali normal..:)
mama syikin ckp... enjin semua x kene..
body ngan bumper yg jatuh.. dulu accident sebelah kanan.. kali ni.. sebelah kiri..
haih.. da takdir tuhan.. kan..
btw... minggu depan da final exam... dulu kene pon kene seminggu sblm exam....
dugaan tuhan.. tabah je la..
doakan semua nya berjalan dengan lancar ye.. amin..
Monday, June 14, 2010
dugaan~
aduhai....da la x sehat..
x sedap badan.. perut sakit..
da kene enject da..huu..
sampai ari ni x baek2..
tibe2.. semlm..13 jun <>
kete myvi accident lagi...
maken serabut kepala..
tapi kali ni.. member yg drive.. syikin..
bile bagitau mak..sangat2 kesian.. yela.. da la mlm tu berjage.. jage aku yg x sehat ni..
bila siang plak.. jadi macam ni..
hope semuanya process ngan cepat..
minggu depan nak balik jb da....
tgk gaya my fren ni ngan her mom..sgt2 bertggjwb... thx ye..
saya tak marah.. cuma serabut je.. hope dpt kembali normal..:)
mama syikin ckp... enjin semua x kene..
body ngan bumper yg jatuh.. dulu accident sebelah kanan.. kali ni.. sebelah kiri..
haih.. da takdir tuhan.. kan..
btw... minggu depan da final exam... dulu kene pon kene seminggu sblm exam....
dugaan tuhan.. tabah je la..
doakan semua nya berjalan dengan lancar ye.. amin..
Site Mistress
JuJue
![]()
Hey! Im
Juhaida. Born at
6th Jan 1989. From
JB and studying at
University of Malaya belajar dlm bidang biomedical engineering.ada orang panggil
aida, Jue a
apa2 pon selamat berblogging
MyWishes
XD
ape ye??
semua wishlist aida da ditunaikan la.... =)
ada2~ nak iPod nano.. tak tahu kenapa rasa macam hebat bila jadi jam tangan..
hahah!! and.... nak bercuti ke JEPUN or takat singapore pon ok...
XD
Loves & Hates
What I Love X What I Hate
♥ Muhamad Fuad Shahrul Kamar
♥ Azizah Minin
♥ Julia, Juita , Junaina and Airis Danisha
♥ si PutIeh VivA n iPhone
♥ ChiPunK !
X Exams XD
X sesiapa yg boleh di hate
About This Site
The Site's History
I started blogging at
2009. agak baru jugak la ea? ke da lama ye??.. cuma blog ni still biasa2 aje... asal2 niat buat blog ni as my diary..
boleh la kan.. hahahah.. hope tak rase menyampah masuk sini.. =)
kisah2 di sini semuanya kisah daripada penulis sendiri..
jika ada tersinggung dari setiap penulisan harap maaf..
saya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan...
topik kebiasaan.:
=: diari2 kehidupan ...
=: Mr Fuad..
=: apa2 yang trlintas..
harap jika mahu masuk kesini untuk mengutuk, mengeji dan sebagainya..
harap dijauhkan.. =)...
sekian..
Credits
ThankYouSooMuch!
Layout done by, -xCherrie
Others: I HEART YOU